News

שמלה לבנה לאירוע

איך בוחרים שמלה לבנה לאירועים שונים?

המדריך המלא מאז ועד היום, שמלות לבנות הן בחירה קלאסית שלעולם לא יוצאת מהאופנה. בין היתר, שמלה מדויקת, תעזור לכן לשדר אלגנטיות, תחכום וטוהר. בין אם אתן מחפשות אחר מראה פשוט ומאופק או מעוניינות ליצור מראה מתוחכם ונועז – אין ספק כי תוכלו למצוא שמלה לבנה לכל סגנון ואירוע. איך בוחרים שמלות לאירועים לפני החתונה? איך לבחור את השמלה המדויקת עבורכן? כל התשובות במאמר זה.

 

איך בוחרים שמלה לבנה לאירוע?

אם אירוע החתונה שלכן מתקרב, אתן ודאי יודעות כי תצטרכו שמלה למקווה, שמלות לטראש וכמובן שמלה לשבת חתן. לכל אחת מן השמלות הללו סגנון שונה, לכן כדאי להתאים את השמלה לסוג האירוע. הנה מספר טיפים שיעזרו לכן לבחור:

  • שמלות לבנות למקווה – המקווה הוא טקס רוחני וסמלי הכולל טבילה בבריכת מים טבעית. לרוב, לאחר המקווה, נשים עורכות טקס אינטימי בו הן מקבלות את הכלה בברכה. כאשר אתן מחפשות אחר שמלות למקווה, כדאי לחפש שמלה לבנה ארוכה וצנועה. בחרו בשמלה לבנה מבד נושם, כמו שמלת כותנה או פשתן. מבחינת המראה, שמלה לבנה למקווה צריכה להיות מעוצבת בצורה פשוטה וטהורה, אך אלגנטית. רצוי להימנע מאלמנטים נוצצים מדי.
  • שמלות לשבת חתן – שבת חתן הוא אירוע מיוחד בו המשפחה ואנשים קרובים מגיעים לחגוג יחד איתכם את ברית הנישואים. לכן, כדאי לבחור שמלה מעניינת וייחודית ניתן לבחור בשמלה מבד איכותי כמו משי או שמלת תחרה לבנה. פרטים כמו רקמה או שמלת קרושה, יכולים לשדרג את השמלה.
  • שמלות טראש – צילומי Trash the dress הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות. הרעיון הוא ללבוש את שמלת הכלה בצורה יצירתית, לרוב על ידי צילום במקומות לא שגרתיים או שימוש בחומרים כמו צבע, שעשויים להרוס את השמלה בכוונת תחילה. בעוד שהמקווה ושבת חתן הם אירועים עם זיקה לדת, שמלת טראש יכולה להיות בסגנון מעט יותר מתוחכם. כדאי לחפש שמלה שלא אכפת לכן ללכלך או להרוס. חשוב לזכור כי מטרת הצילומים היא להיות יצירתיים ולהנות, לכן, לא תרצו להיות מודאגות מפגיעה בשמלה שלכן. בחרו שמלות לבנות לטראש שמחמיאות לגזרה שלכן ויגרמו לכן להרגיש בנוח. חשוב לומר כי לעיתים קרובות, הצילומים כרוכים בתנועה רבה, כך שוודאי לא תרצו להתעסק במהלך הצילומים עם שמלה לא נוחה. מכיוון שהמטרה של הצילומים היא יציאה מהשגרה, אפשר לבחור שמלות ייחודיות ובולטות.

 

בחירת השמלה המדויקת עבורכן – טיפים מנצחים

כאמור, לכל אירוע סגנון משלו. אך, לפני הכל, כדאי שתוכלו להרגיש בנוח בשמלה שלכן – חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים:

  • בד – סוג הבד שתבחרו יכול להשפיע על המראה והתחושה של השמלה על הגוף. בדים קלילים ואווריריים כמו כותנה או פשתן מושלמים לאירועי קיץ, בעוד שבדים עבים יותר עשויים להתאים יותר למזג אוויר קריר יותר.
  • מבנה גוף – הקפידו לבחור סגנון שמחמיא למבנה הגוף שלכן; מדגיש את האזורים שאתן אוהבות ומטשטש את החלקים שאינכן רוצות שיבלטו. מלבד הגזרה, כדאי לקחת בחשבון גם את סוג המחשוף, כך שיתאים למבנה גופכן.
  • אורך – גורם משמעותי נוסף הוא כמובן אורך השמלה, אשר משפיע בצורה משמעותית על המראה. שמלה לבנה קצרה יכולה להיות מושלמת לאירועי קיץ, בעוד שמלות ארוכות יותר מתאימות לאירועים יותר רשמיים. בנוסף, אורך השמלה שלך צריך להתאים לאירוע - למשל, שמלת מיני עשויה לא להתאים למקווה או שבת חתן.
  • שימו לב לפרטים – פרטים קטנים כמו רקמה או תחרה יכולים להוסיף עניין ומרקם לשמלה שלכן. זאת ועוד, חשוב לקחת בחשבון את האקססוריז והנעליים שאתן משלבות יחד עם השמלה. שמלה ייחודית עומדת בפני עצמה ואינה צריכה תוספות שונות. לכן, היזהרו לא ליצור עומס במראה.
  • גוון השמלה – לא כל גווני הלבן נוצרו שווים, וכך גם הסגנון האישי שלכן. לכן, ייתכן שתרצו לבחור לבן בהיר או לבן רך יותר בגוון שנהב. הקפידו לבחור גוון שמשלים את גוון עורכן ומתאים לאירוע.

 

שמלות ייחודיות – רק בגלר

אם אתן מחפשות אחר שמלת כלה וינטאג' או שמלות לאירועים שונים, הגעתן למקום הנכון. מותג האופנה Galler , מביא משב רוח רענן לשוק האופנה בישראל. כל הייצור נעשה באופן מקומי ובכמויות קטנות ומאפשר לכן להתאים לעצמכן מלתחה המשאירה מקום לייחודיות שלכן. כל הבגדים איכותיים וישרתו אתכן נאמנה לאורך זמן. את כל הבגדים והאביזרים ניתן לרכוש בחנות האונליין בצורה מאובטחת ומהירה או להגיע לבוטיק שלנו בתל אביב. אצלנו אין פשרות על איכות, אסתטיקה ונוחות. לפרטים נוספים התקשרו עוד היום לטלפון 03-7793877 או לחצי כאן.