News

בדים לקיץ

בדים נושמים לקיץ – איך בוחרים נכון?

הקיץ מתקרב והמלתחה שלכן עדיין לא מוכנה? זה בדיוק הרגע לחשוב אילו פריטים חסרים לכן. לכל עונה הייחודיות שלה, לכן חשוב להתאים את הבגדים בצורה מדויקת, כך שיהיו נוחים ונעימים על הגוף. מהו ההבדל בין בד כותנה ובין בד ויסקוזה? אילו בדים כדאי לבחור בקיץ? היכן כדאי לרכוש בגדים איכותיים? כל התשובות במאמר זה.

 

ויסקוזה או כותנה?

כאשר מחפשים בדים נושמים לקיץ, ישנן שתי אפשרויות פופולריות אשר עומדות על הפרק: ויסקוזה וכותנה. לשני החומרים תכונות ייחודיות שהופכות אותם לאידיאליים עבור מזג אוויר חם. מהם היתרונות של כל אחד מסוגי הבדים?

  • ויסקוזה – בד חצי סינטטי העשוי מעיסת עץ. נהוג להשתמש בו לייצור בגדי קיץ בשל העובדה כי ויסקוזה בד נושם וקל משקל. זאת ועוד, ויסקוזה הוא בד רך, כך שהוא נוח ללבישה במזג אוויר חם ולח. בנוסף, הוא סופג לחות בצורה טובה, כך שבגדים עשויים ויסקוזה יעזרו לכן לשמור על קרירות בחודשי הקיץ החמימים. בד ויסקוזה ידוע גם ברבגוניות שלו. למעשה, ניתן להשתמש בו כדי לחקות את המראה של כותנה, משי, או אפילו צמר. לכן, ניתן ללבוש מגוון סגנונות של בגדים עשויים ויסקוזה בקיץ.
  • כותנה – בד זה הוא בחירה נפוצה בקרב אנשים רבים. מדובר בבד קל משקל, נושם וסופג לחות, לכן הוא אידיאלי למזג אוויר קיצי מכיוון שהוא מרחיק לחות מהעור. כדאי לחפש סגנונות קלילים ומשוחררים שיאפשרו לאוויר לזרום. יש לציין כי כותנה מגיעה במגוון רחב של צבעים וסגנונות, כך שתוכלו לבחור את הבגד המדויק ביותר עבורכן.

אם אתן מתלבטות בין ויסקוזה לכותנה, חשוב לומר כי אין מנצח ברור. לשני הבדים תכונות ייחודיות שהופכות אותם לאידיאליים עבור פריטי לבוש לקיץ. ויסקוזה הוא בד רך, בעוד שכותנה עמידה ופרקטית. בסופו של דבר, הבחירה מסתכמת בהעדפה אישית ובסגנון הלבוש הספציפי שאתן מחפשות. הדרך הטובה ביותר לבחור בין ויסקוזה לכותנה היא לנסות את שני הבדים ולראות איזה מהם מרגיש יותר נוח ומתאים לצרכים שלכן.

 

סוגים נוספים של בדים לקיץ

מלבד בד כותנה או בד ויסקוזה נושם, ישנם סוגי בדים נושמים נוספים אשר מתאימים לעונת הקיץ:

  • בד מודל נושם – בד חצי סינטטי העשוי מעיסת עץ אשור. הוא דומה לוויסקוזה מבחינת המרקם הרך הדומה למשי, כך שהוא נוח ללבישה במזג אוויר חם ולח. זאת ועוד, בד מודל עמיד ואינו נוטה להתכווץ. מדובר בבד רב תכליתי שניתן להשתמש בו ליצירת מגוון רחב של סגנונות לבוש לקיץ. הוא זמין במגוון צבעים ודוגמאות, וניתן לערבב אותו עם בדים אחרים ליצירת טקסטורות וגימורים ייחודיים.
  • פשתן – בד טבעי העשוי מסיבי צמח הפשתן. פשתן הוא בד נושם, מנדף לחות מהגוף ומתייבש במהירות – כך שהוא אידיאלי לחודשי הקיץ. פשתן ידוע במרקם הייחודי והמראה הטבעי שלו, המוסיף נופך של תחכום לכל אאוטפיט בקיץ. חשוב לציין כי פשתן הוא בד עמיד שנשמר לאורך שנים.
  • ריון (Rayon) – בד חצי סינטטי העשוי מסיבי תאית טבעיים. בד ריון הוא בד קל משקל, נושם, בעל מרקם רך וסופג לחות, לכן הוא מושלם עבור פריטי לבוש לקיץ. כדאי לחפש אחר סגנונות קלים, זורמים ומשוחררים.

 

איך בוחרים בגדים לקיץ?

  • בד נושם – כאמור, בדים כמו כותנה, ויסקוזה, פשתן, מודל ועוד, הם בחירה מצוינת לבגדי קיץ. הם קלים, נושמים וסופגי לחות.
  • בדים קלילים – כדאי לחפש אחר בדים אווריריים, זאת בכדי לאפשר זרימת אוויר מקסימלית. הימנעו מבדים כבדים כמו ג'ינס וצמר שעלולים ללכוד חום ולגרום לכן להרגיש חם ואי נוחות.
  • סגנון – בגדים רפויים הם אידיאליים לקיץ מכיוון שהם מאפשרים לאוויר לזרום ומונעים מהזיעה להצטבר על העור. חפשו שמלות אווריריות, חולצות אוברסייז ומכנסיים קצרים.
  • צבע – צבעים כהים סופגים יותר חום מאשר צבעים בהירים. לכן, כדאי לבחור בבדים בהירים לבגדי הקיץ. בדים בהירים מחזירים את אור השמש ומונעים התחממות יתר. בנוסף, פסטלים וצבעים עזים מושלמים לקיץ ויעניקו לכן תחושה כיפית ורעננה.

 

היכן רוכשים בגדים לאירוע?

אם אתן מחפשות אחר בגדים איכותיים עשויים בדים רכים במיוחד לעונת הקיץ, הגעתן למקום הנכון.  מותג האופנה Galler , מביא משב רוח רענן לשוק האופנה בישראל. כל הייצור נעשה באופן מקומי ובכמויות קטנות ומאפשר לכן להתאים לעצמכן מלתחה המשאירה מקום לייחודיות שלכן. כל הבגדים איכותיים וישרתו אתכן נאמנה לאורך זמן. את כל הבגדים והאביזרים ניתן לרכוש בחנות האונליין בצורה מאובטחת ומהירה או להגיע לבוטיק שלנו בתל אביב. אצלנו אין פשרות על איכות, אסתטיקה ונוחות. לפרטים נוספים התקשרו עוד היום לטלפון 03-7793877 או לחצי כאן.