News

ביגוד לקור האירופאי - איך להתלבש בסטייל

חופשה באמסטרדם הקפואה, טיול ברחובות רומא הרומנטית או קפה חם לצד קרואסון חמאה ברחוב הצרפתי – חופשת חורף באירופה היא ללא ספק הדבר שאת צריכה ואת אפילו לא יודעת. אורות חג המולד צובעים את הרחובות בחודשים אלו ואירופה כולה לובשת חג. אין ספק כי מזג אוויר קריר הוא זמן נהדר להנות משכבת בגדים מעל הבגדים האהובים עליך. אבל, האם צריך בגדים מחממים יותר מזה כשמזג ​​האוויר נהיה ממש קר? כמובן! ובייחוד באירופה. למרבה המזל, כיום יש דרכים מגוונות להנות מחמימות בחורף הקר לצד סטייל משובח. איך עושים את זה נכון מבלי להתקרר? כל התשובות במאמר זה.

 

איך להתלבש בחורף? טיפים מנצחים 

נשים רבות חוששות מפני חופשה חורפית, כי מצד אחד הן רוצות לשמור על חמימות אך לעשות זאת בצורה מלאת סטייל. אם את עדיין מתלבטת איך עושים את זה נכון, הנה המדריך המלא שיעזור לך להיות ממוקדת: 

  1. לבשי שלוש שכבות – בשכבה הראשונה פריטי לבוש בסיסיים דקים ומנדפי לחות שיחממו אותך מבלי לגרום לך להזיע. השכבה האמצעית יכולה להיות משהו כמו צמר עבה לבידוד. והשכבה החיצונית - מעיל חורף אשר ישמש כמחסום נגד רוח וגשם.
  2. ביגוד צמוד – גזרות צמודות יעזרו לך להתמודד עם הקור. החליפי מכנסי ג'ינס רחבים לג'ינס סקיני. אלו, יעזרו לך גם באיזון המראה של סוודרים או סריגים אוברסייז ומגפיים. כדאי ללבוש גרביונים או חותלות מרופדות מתחת לחצאיות ושמלות כדי לשמור על הרגליים חמות.
  3. מעילים ארוכים – אם המטרה שלך היא לשמור על חום הגוף, כדאי לדאוג שכל פלג הגוף העליון יכוסה. ודא שיש לך לפחות מעיל ארוך אחד לימים הקרים ביותר.
  4. חצאיות – נסי שילובים מעניינים כמו סוודר עם חצאית. למשל, אפשר לבחור בסוודר בגזרת לוס עם חצאית עיפרון. גם חצאיות מקסי ומידי משוחררות יותר עובדות עם סוודרים.
  5. אקססוריז – שימי דגש על אביזרים משלימים כמו כובע, כפפות, צעיף, תיקים וכדומה. אם את לובשת את אותו מעיל חורף כל יום, את יכולה להחליף את המראה עם מגוון של צעיפים, כובעים וכפפות. 
  6. טקסטורה וצבעים– חשוב לזכור כי אופנת חורף לא חייבת להיות משעממת. נסי לשלב טקסטורות שונות במראה שלך. הנה מספר רעיונות לבגדים שכדאי לשלב בארון הבגדים שלך. 

 

בגדים מחממים לחורף האירופאי 

  • צווארון גולף – בסיס לסריגים בארון הבגדים שלך. אפשר לשלב אותו עם כל דבר, מתחת לקרדיגן, סוודר, שמלה או חולצה מכופתרת אשר ייצרו מראה חמים ומסוגנן עם שכבות. צווארון גולף ייראה אלגנטי גם מתחת לבלייזר או פשוט תחוב לתוך מכנסי קפלים. מבחינת צבעים, כדאי לבחור בגוונים קלאסיים כמו שחור, קאמל או כחול כהה כדי שתוכלו לשלב אותם בקלות עם כל מעילי החורף שלכם.
  • סריג משוחרר– בין אם בצורת צווארון, חצי רוכסן, עגול או וי, סריג משוחרר קלאסי הוא מצרך יומיומי לחודשים הקרים ביותר של השנה. בחורף הזה, כדאי לבחור סוודרים בצבעים קרמיים וניטרליים. אפשר לשלב אותו עם מכנסיים מחויטים וסניקרס או ג'ינס עם מגפונים.
  • מעילי בומבר היו ידועים במקור כמעילי טיסה ונוצרו על ידי הצבא, אך בשנים האחרונות הם הפכו למסוגננים. לאחר הפסקת אופנה קצרה, מעילים עושים קאמבק גדול בחורף 2023. 

 

איפה רוכשים בגדים לחופשה? 

אם את מתכננת חופשה באירופה בחורף הקרוב ומרגישה שאת צריכה פריטים שישדרגו את המראה שלך ברחובות האירופאיים, זה בדיוק הזמן לרכוש אותם. מותג האופנה Galler , מביא משב רוח רענן לשוק האופנה בישראל. כל הייצור נעשה באופן מקומי ובכמויות קטנות ומאפשר לך להתאים לעצמך מלתחה המשאירה מקום לאמירה אישית שלך. כל הפריטים איכותיים וישרתו אותך נאמנה לאורך זמן. את כל הבגדים והאביזרים ניתן לרכוש בחנות האונליין בצורה מאובטחת או להגיע לבוטיק שלנו בתל אביב. אצלנו אין פשרות על איכות, אסתטיקה ונוחות. לפרטים נוספים התקשרי עוד היום לטלפון 03-7793877 או לחצי כאן