News

איך להתלבש לאירוע בקיץ

איך להתלבש לחתונה ואירועים אחרים – כל מה שרציתן לדעת

ודאי עמדתן לא פעם מול ארון הבגדים שלכן, בדקתן בגד אחר בגד ולא מצאתן משהו מדויק עבור האירוע המתקרב. נשים רבות מחפשות אחר תשובה לשאלה: איך להתלבש לאירוע? חשוב לומר כי זו אכן יכולה להיות משימה לא פשוטה, מאחר וקוד הלבוש של האירוע יכול להשתנות, מאירוע רשמי ועד קז'ואל, כך שלעיתים קשה לבחור מה ללבוש. אז בין אם מדובר בחתונה או באירוע אחר, מאמר זה יספק מספר טיפים חשובים שיעזרו לכן לדעת איך מתלבשים לאירוע.

 

פריטי לבוש לאירועים – סוגים שונים

עולם האופנה מציע מגוון רחב של פריטי לבוש לאירועים, כך שאתן רק צריכות לבחור. הנה מספר פריטי לבוש פופולריים לחתונות בפרט ואירועים בכלל:

  • שמלות – אין ספק כי שמלה היא בחירה קלאסית ונצחית. שמלות מגיעות במגוון סגנונות, אורכים ובדים שיתאימו לכל אירוע. בין אם שמלת מקסי לחתונה על החוף או שמלה שחורה אלגנטית לארוחת ערב רשמית – ישנה שמלה לכל אירוע.
  • אוברול –  אם אתן רוצות להעז, אוברול הוא פריט הלבוש המושלם עבורכן. אוברול מציע מראה מודרני ומתוחכם. לאירוע ערב, ניתן לשדרג את המראה עם נעל ערב ותכשיטים דומיננטיים.
  • חצאיות – בדומה לשמלות, גם החצאיות מגיעות במגוון רחב של גזרות, כך שתוכלו למצוא את החצאית המתאימה למבנה גופכן ולטעם האישי שלכן.  ניתן לשלב אותן עם חולצה מכופתרת מבד מתוחכמת או חולצת טריקו למראה יומיומי. חצאיות מידי ומקסי פופולריות במיוחד לאירועים רשמיים כמו חתונות.
  • מכנסיים וחולצה – אם אתן לא מתחברות למראה של שמלה או חצאית, ומחפשות אופציה נוחה יותר עבורכן, ניתן לשלב מכנסיים עם חולצה או בלייזר ליצירת מראה שיקי.

 

איך מתלבשים לאירוע? טיפים מנצחים

לאחר שבדקתן מהן האופציות השונות לפריטי לבוש, כעת, אתן צריכות לבחור בגד שיתאים לכן כמו כפפה ליד. הנה מספר טיפים שיעזרו לכן לבחור:

  • דעו מהו קוד הלבוש – הצעד הראשון הוא להבין מהו קוד הלבוש. ברוב המקרים, לא תמצאו את קוד הלבוש בהזמנה. אך, ניתן לבדוק מהו סוג האירוע, היכן הוא מתקיים ובאיזו שעה. תשובות לשאלות אלו יעזרו לכן לדעת איזה פריט לבוש כדאי לבחור. כך למשל, אם אתן תוהות איך מתלבשים לחתונה, ישנן מספר אופציות. לחתונה על החוף או בצהריים כדאי לבחור בשמלה קלילה וזורמת. אם החתונה נערכת חתונה בבית כנסת, כדאי לבחור שמלה צנועה ומכובדת. אם מדובר בחתונת ערב המתקיימת באולם אירועים, צבעים כהים יותר ובדים רשמיים כמו משי או קטיפה הם בחירה טובה.
  • בחרו את הבד הנכון – הבד שתבחרו יכול לעשות הבדל משמעותי במראה הכללי ובנוחות שלכן. כמובן כי יש הבדל בין איך להתלבש לאירוע בקיץ לעומת החורף. זאת ועוד, אם אתן מוזמנות אירוע המתקיים בחוץ, כדאי לבחור בבדים קלים ונושמים, כמו כותנה או פשתן. אם האירוע מתקיים באולם מקורה וממוזג, ניתן לבחור בבדים כמו משי. הקפידו לבחור בד המתאים לקוד הלבוש של האירוע, שכן יש בדים יוקרתיים יותר מאחרים.
  • התאימו למבנה הגוף – אחד הדברים המשמעותיים ביותר בבחירת בגד לאירוע, הוא התאמה למבנה הגוף. חשוב לומר כי לכל אישה מבנה גוף ייחודי משלה, כך שכדאי לדעת מהו מבנה גופכן לפני הרכישה. לדוגמה, אם מבנה גופכן בצורת אגס, כדאי שתבחרו בתלבושת שמדגישה את המותניים ומאזנת את הירכיים. אם מבנה גופכן בצורת תפוח, בחרו בבגד שיוצר קו מותניים ומאזן את פלג הגוף העליון והתחתון.
  • תשמרו על הסטייל שלכן – הטיפ הכי חשוב הוא לשמור על מי שאתן. בחרו בגד שמשקף את האישיות שלכן וגורם לכן להרגיש בנוח. בסופו של דבר, המטרה היא להיראות ולהרגיש זוהרות, ולא בהכרח להתמזג עם הקהל.
  • נסו דברים חדשים – יחד עם ההמלצה לשמור על הטעם האישי שלכן, חשוב לנסות למדוד דברים שטרם ניסיתן. התנסו בגזרות שונות, צבעים ייחודיים, סוגי בדים מעניינים – ייתכן כי תופתעו לגלות שישנם סגנונות נוספים שמחמיאים לכן.
  • נוחות –  כאשר אתן בוחרות בגד לאירוע, חשוב שהוא יהיה נוח. ודאי לא תרצו להתעסק עם שמלה קצרה או צמודה יתר על המידה או כתפיות שלא יושבות בדיוק במקומן. לכן, בחרו בגד שמתאים היטב למידותיכן, כך שתוכלו לנוע בחופשיות במהלך האירוע. התאמה נכונה תאפשר לכן  ליהנות מהאירוע ולהרגיש ביטחון.

 

היכן רוכשים בגדים לאירוע?

לאחר שקיבלתן טיפים חשובים לבחירת הבגד המושלם, כעת, נותר רק לחפש אותו במקום הנכון. מותג האופנה Galler , מביא משב רוח רענן לשוק האופנה בישראל. כל הייצור נעשה באופן מקומי ובכמויות קטנות ומאפשר לכן להתאים לעצמכן מלתחה המשאירה מקום לייחודיות שלכן. כל הבגדים איכותיים וישרתו אתכן נאמנה לאורך זמן. את כל הבגדים והאביזרים ניתן לרכוש בחנות האונליין בצורה מאובטחת ומהירה או להגיע לבוטיק שלנו בתל אביב. אצלנו אין פשרות על איכות, אסתטיקה ונוחות. לפרטים נוספים התקשרו עוד היום לטלפון 03-7793877 או לחצי כאן.