News

לוקים לחורף - איך להתלבש בחורף בסטייל?

כשהחורף מגיע ואיתו הקור, מגיעה איתו גם ההתלבטות הקבועה שמלווה אותנו מדי שנה בשנה: איך להתלבש בחורף בסטייל? מטבע הדברים, כשקר שם בחוץ, אם אנחנו חייבות לצאת מהבית, לרוב נעדיף לעשות זאת כשאנחנו עטופות בשכבות של בגדים חמים. מצד שני, אף אחת לא רוצה להיראות כמו מתלה בגדים עמוס לעייפה. כך נוצרת הדילמה הבלתי אפשרית: האם לקפוא מקור או להתפשר על המראה שלנו?החדשות המעודדות הן שהחורף הזה, אלו לא שתי הברירות היחידות שעומדות לרשותכן! בשורות הבאות נסקור כמה רעיונות ללוקים לחורף שהם גם מחממים וגם מהממים ויאפשרו לכן להיראות לוהטות גם בעונה הקרה. 

 

האתגר: לבוש חורפי בסטייל

עונת החורף היא ההזדמנות שלנו להרגיש קצת אירופה בישראל, אחרי החום הקשוח והלחות הגבוהה של חודשי הקיץ בארץ. בעוד שהקו המנחה אותנו בעונה החמה הוא לבוש מינימליסטי, אוורירי ומנדף, שהוא בדרך כלל גם קז'ואלי למראה - בעונה הקרה יש לנו הזדמנות להתלבש בסטייל מסוגנן, מוקפד ואלגנטי באמת. למרות זאת, בחירת אאוטפיטים לחורף מהווה אתגר לא פשוט, מאחר והפונקציונליות של בגדי חורף היא בראש ובראשונה, לאפשר לנו לשמור על חום גוף כשאנחנו יוצאות החוצה. ככל שאנו עוטות על עצמנו יותר שכבות של ביגוד, כך הולכים ומטשטשים קווי המתאר של הגוף שלנו וכל מה שיפה ומושך בנו. אז איך בכל זאת אפשר להתלבש בסטייל בחורף? המשיכו לקרוא ותגלו.

 

איך להתלבש יפה בחורף?

לבוש לחורף - למרות ריבוי השכבות או דווקא בגללו, מעניק לנו הזדמנות לייצר לעצמנו שילובי בגדים מגוונים ומרשימים מאוד.

 

לפניכן מספר דוגמאות לאופן שבו אפשר "לשחק" עם פריטי לבוש חורפיים, כדי להגיע ללוקים חורפיים מדויקים ומהממים:

להתלבש כמו באירופה – בהרכבת אאוטפיט חורפי בסגנון אירופאי, נקפיד על בחירת גוונים וקווים מינימליסטיים, מעודנים ומחויטים. למשל, מכנסיים מחויטים או חצאית ארוכה, מעיל ארוך ומחמם או ג'אקט אלגנטי בצבע ניטרלי כמו חום, אפור או שחור. את הלוק הזה נשלים בעזרת נעל עקב עדינה בגובה לבחירתנו.

 

לוק השכבות – הדבר הכי מתבקש בעונה החורפית, הוא למנף את הצורך לעטות על עצמנו שכבות רבות של לבוש חורפי מחמם, כדי להגיע לאאוטפיט ורסטילי ומקסים עם שילובי גזרות וגוונים מעניינים. אם אתן רוצות דוגמא ללבוש מגניב בסגנון הזה, אז מכנס סקיני בשילוב עם גופיית בייסיק באורך הירך, ומעל קימונו עם פרנזים והדפס מעניין - הן הסטייל שהולך לככב בחורף הקרוב. מעל אלו אפשר לעטות מעיל ארוך המגיע עד הקרסוליים או עד שולי הקימונו שלנו, ולהוסיף צעיף ומגפיים בגוון תואם, לסיומת.

 

מראה ה"קלאס באפס מאמץ" – את הלוק הזה אנחנו אוהבות במיוחד, משום שהוא מאפשר לנו להישאר נינוחות ומחוממות גם כשקר מאוד בחוץ, ועדיין להיראות נפלא. הלוק הזה מורכב מפריטים כמו מכנסיים רפויים בשילוב עם חולצת גולף או סריג אוברסייז חמוד ומפנק, טאץ' של אקססוריז מעניינים ומגפונים או סניקרס חתיכים לקינוח.

 

הלוק החורפי הזוהר – עבור אותם אירועים חורפיים שבהם אנחנו רוצות להיראות זוהרות ועתירות גלאם, אך מבלי לסבול מהיפותרמיה, כדאי לשקול שמלות מקסי בעלות צווארון גולף או סקיני ג'ינס עם עליונית מנצנצת או ג'קט עם הדפס מבריק ונועז. צוותו את אלו עם תכשיט מיוחד ובעל אמירה כמו העגילים האלו או טבעת מקורית, חיתמו במגפיים בעלות עקב דק - ויש לכן לוק מנצח ומסוגנן בטירוף.

 

הצעות לבוש לחורף עם פריטי חובה שצריך בכל מלתחה

העונה הקרה היא הזדמנות מעולה לחידוש המלתחה עם לבוש יפה וחמים, ושלל אקססוריז חורפיים אהובים כמו צעיפים, כפפות וכובעים. ההמלצה שלנו היא לרכוש לעצמכן כמה פריטים פונקציונליים בגוונים שישתלבו עם כל אאוטפיט ויחמיאו לו. למשל - כובע סרוג שיקי ומחמם בצבע כהה או צבע קרם, צעיף ארוג בגוון שעושה לכן נעים בעין וטוב על הלב ואפילו גרביים עם הדפסים מגניבים ומיוחדים שיוסיפו טאץ' נועז ושובב במיוחד להופעה החורפית שלכן.

 

בשורה התחתונה

אנחנו מקוות שהסקירה הזו נתנה לכן כמה רעיונות מועילים לאיך להתלבש בסטייל בחורף הקרוב. 

קיבלתן השראה ובא לכן לשטוף את העיניים בפריטים חורפיים נוספים? מוזמנות לבקר בחנות האונליין שלנו ולהתרשם מקולקציית החורף שלנו. לצפייה בקטלוג לחורף 2023- לחצו כאן!