News

מה ללבוש בקיץ? איך להתלבש בסטייל בקיץ

אין מישהי שהשאלה איך להתלבש יפה בקיץ לא מעסיקה אותה מדי שנה בשנה. העונה החמה היא מצד אחד, ההזדמנות שלנו להתחדש במגוון לוקים הורסים שידגישו את הנתונים הטבעיים שלנו, שאותם הסתרנו במשך כל החורף מתחת לשכבות על גבי שכבות של בגדים. מצד שני, בחירת בגדי קיץ מתגלה לעיתים כמשימה לא פשוטה, בהתחשב בטמפרטורות ורמות הלחות הגבוהות האופייניות לעונה החמה בארצנו הקטנטונת. אז אם גם אתן תוהות איך למצוא בגדים יפים לקיץ שיהיו גם נוחים, גם אווריריים וגם מהממים - המדריך שלפניכן נכתב ממש עבורכן ובו נחשוף בפניכן מה ללבוש בקיץ הקרוב כדי להגיע ללוק מהמם שאינו מחמם.

 

להשקיע בלי להזיע - הלוקים החמים שהכי מתאימים לקיץ הישראלי

החום הדביק והמציק שהקיץ הישראלי מביא עימו, נוטה להעיק עלינו במיוחד בעונה החמה, לפעמים עד כדי אובדן חשק מוחלט להשקיע במלתחה. מי מאיתנו לא חרדה מפני עיגולי זיעה מרושעים שבוחרים להופיע דווקא ברגעים הכי לא מתאימים? אם גם אתן פיתחתן יחסי אהבה-שנאה עם הקיץ בישראל, אנחנו כאן כדי לעזור לכן לשקם את היחסים איתו. לכן בשורות הבאות נסקור כמה קווים מנחים שיעזרו לכן להתלבש הקיץ נוח, אוורירי ונעים, ועדיין לשמור על לוק מחמיא ומרשים. 

 

מהדפסים ועד פסים - טקסטורות וצבעים מומלצים לקיץ 2022

הצבעוניות היא בין סימני ההיכר האופייניים ביותר לבגדי קיץ לנשים: החל מגווני פסטל עדינים כמו ורוד, צהוב בהיר, או תכלת, ועד צבעים בגוונים זרחניים של קרטיבים מתוקים: ירוק ליים, פוקסיה, טורקיז או כתום משמש. 

לצד הצבעים הללו שמהווים חלק בלתי נפרד מהמלתחה כמעט כל קיץ, ניתן לראות השנה גם שימו מרובה בטקסטורות מעניינות כמו הדפסים פרחוניים עתירי פרטים, הדפסי חיות אקזוטיות ונופים טרופיים, ושימוש מקסים בפסים שהם הטרנד החם לעונה. ההמלצה שלנו היא לשלב בין פריט מודפס בגוון מנוגד או משלים לפריט נוסף שהוא נקי וחלק, כדי לייצר לעצמכן לוק קיצי מנצח. 

 

איך להתלבש בסטייל בקיץ הקרוב

אופנת הנשים הישראלית היא כזו שלרוב מותאמת לתנאי האקלים הייחודיים לארצנו הקטנטונת. 

לכן ניתן למצוא פריטים רבים בעיצוב מקומי, העשויים בדים נושמים ככותנה, שיפון או פשתן שהם גם חומרים נעימים למגע. שמלות אווריריות הן בין פריטי החובה בכל ארון הקיץ, עבור מי ששואפת להגיע למראה מוקפד אך בלתי מתאמץ, מבלי לשבור את הראש על התאמת פריטים. בחנויות המעצבים ניכרת העונה מגמה של חזרה למראה הכפרי הרומנטי, עם נגיעות של בוהו, המשלבות  תחרה, רקמה, קרושה והדפסים פרחוניים במראה רטרו.

גם לחובבות הקז'ואל בייסיק, מגיעה העונה החמה עם בשורה מרעננת, של גופיות במראה ספורטיבי אלגנטי מבדים מנדפי זיעה ומסנני קרינה. עוד עושים קאמבק לוהט העונה, הג'ינסים האלסטיים מהלייקרה, שמהווים חלופה ראויה וקלילה יותר מהג'ינס העבה והכבד שהתרגלנו ללבוש בחורף. 

שלבו את אלו יחדיו עם כפכפי חבל צבעוניים או סניקרס במראה וינטג', ויש לכן לוק קיצי מהסרטים.

 

חכמות בשמש - הטאץ' הסופי ללוק הקיצי שלכן

הקיץ הוא העונה המושלמת לשימוש באקססוריז. דווקא כשהטמפרטורה בחוץ גבוהה כל כך ואחוזי הלחות בלתי נסבלים, הדבר האחרון שאנחנו רוצות הוא להעמיס על עצמנו שכבות של בגדים.

לכן ישנה נטייה להעדיף לבוש מינימליסטי ופשוט ביום יום של העונה החמה. הדרך להפוך את הלוק שלנו למעניין ובעל אמירה הוא לשדרג אותו בעזרת פריטים מיוחדים כמו תכשיטים, כובעים מדליקים, משקפי שמש שיקיות או חגורה שווה. 

מעבר לעגילים, צמידים, שעונים ושרשראות שמוסיפים טאץ' מובחן וצבעוני למראה שלנו בכל עונה, הקיץ, חגורות לנשים הן המילה האחרונה. הן היו איתנו בסבנטיז ובאייטיז, שבו לביקור קצר בשלהי שנות ה- 90, ועכשיו החגורות שוב איתנו ומשתלבות נפלא לא רק עם מכנסיים ארוכים ומכנסונים, אלא גם עם שמלות, חצאיות וטוניקות. 

אולם הכוכבים החמים של הקיץ הם באופן מתבקש - הכובעים ומשקפי השמש. הפונקציונליות של פריטים אלו היא מובנת מאליה כשמדובר בשמש הישראלית הקופחת והצורך להגן על עצמנו מהקרניים האולטרה סגולות. כובעים ומשקפי שמש הם אמנם פריטי חובה לקיץ כל שנה, אך העונה, מבחר הכובעים הקיציים לנשים הוא רחב ומדהים מאי פעם, הודות לטרנד כובעי הקש שמשתלב בצורה נפלאה עם יתר פריטי הלבוש המומלצים ל- 2022. 

 

אז מה ללבוש בעונה החמה כדי להיראות לוהטת?

הקיץ כבר אוטוטו איתנו וזו ההזדמנות שלכן להתחדש באאוטפיטים מעוצבים, יפהפיים, מחמיאים ולא פחות חשוב מכך - גם נוחים ואווריריים. בואו לשטוף את העיניים! לצפייה בקטלוג פריטי הקיץ ההורסים שלנו - לחצו כאן.