News

איך להתאים בגדים למבנה גוף - התאמת לבוש

השאלה "איך לדעת להתאים בגדים למבנה הגוף שלי?" - העסיקה את כולנו בשלב כזה או אחר בחיים. למזלנו, אף שכל אחת מאיתנו היא מיוחדת במינה, בכל זאת קיימים קווי דמיון מסוימים בין נשים החולקות את אותו מבנה גוף. בהתאם לדמיון זה בגזרה, קיימים גם קווים מנחים שמסייעים בהתאמת לבוש לפי מבנה גוף.

התאמת לבוש למבנה הגוף, היא אחד הגורמים החשובים ביותר, ליצירת מראה מחמיא ומלא ביטחון עצמי. כל אישה ייחודית בצורת גופה, כך שגזרות אחרות נראות עליה טוב. על ידי הבנת המאפיינים הספציפיים של מבנה הגוף, ניתן יהיה לבחור בגדים שמדגישים את היופי הטבעי בקלות.

בפוסט זה, גלר משתפת בידע המקצועי, איך לדעת להתאים בגדים, כדי לעזור לכל אישה להתאים את הלבוש שלה למבנה הגוף, ולהרגיש יפה ובטוחה בכל לוק.

סוגי מבנה גוף נשים

לא נכון יהיה לחשוב, כי רק נשים רזות יכולות להיראות מושלם.

בהתחשב בעובדה, שנשים רבות מתמודדות עם משקל עודף כזה או אחר, חלקן עוד משנות הנערות וחלקן בעקבות לידות, כך מבנה גוף האישה שלהן נראה פחות אידיאלי לפי מגזיני היופי, נשמע כי נסתם הגולל על ניראות מושלמת וזוהרת.

אך לא. התאמה מושלמת בין גזרת האישה למבנה הגוף, יוצרת שילוב הרמוני של יופי ועוצמה. כאשר מבנה הגוף של האישה, מתיישב עם גזרות הבגדים שלה, היא משדרת ביטחון וחן בכל תנועה. הרמוניה זו, מאפשרת לה לשאת את עצמה בנוחות ובאלגנטיות, ולהדגיש את הקימורים והפרופורציות הטבעיות שלה. לבוש מתאים, מציג את האיזון בין נשיות לעוצמה, ומדגיש את הייחודיות והאינדיבידואליות שלה.

מבנה גוף שעון חול- מה ללבוש?

מבנה גוף שעון חול, מזכיר קצת גוף גיטרה, מאופיין בפלג גוף עליון ופלג גוף תחתון, המאוזנים בצורתם ומגיעים עם מותן צרה. לבעלות מבנה גוף שעון חול, כדאי להדגיש את קו המותניים, כדי להימנע מיצירת מראה גוף מלבני.

לכן התאמת הבגדים המומלצת במקרה זה, היא ביגוד הדוק ומחויט, חולצות עם מפתח וי, שמלות בעלות קו מותן מודגש, וחצאיות עיפרון או גזרות גבוהות.

התאמת ביגוד למבנה גוף אגסי

מבנה גוף אגסי הידוע גם כמבנה גוף בצורת משולש, מאופיין באגן וירכיים רחבים ביחס לפלג הגוף העליון, עם מותן צרה יחסית. בהתאמת בגדים למבנה גוף כזה, כדאי לשים לב לאיזון בין פלג הגוף העליון והתחתון, באמצעות מיקוד העין בחלק העליון של הגוף. את זה ניתן לעשות בעזרת הוספת זריקת צבע, תכשיטים מעניינים או בגדים בגזרה בעלת נפח.

לדוגמא, חולצה או שמלה בעלות שרוולים תפוחים ומעוטרים, מחשופים או חולצות, שמלות או ג'קטים עם כריות כתפיים. חשוב לבחור בחולצות הצמודות למותניים ושמלות בגזרה מתרחבת או גזרת A.

התאמת לבוש- מבנה גוף משולש הפוך

בעלות מבנה גוף בצורת משולש הפוך, מאופיינות במבנה גוף עליון שהוא רחב יותר מפלג הגוף התחתון שלהן, והן בעלות מותניים וירכיים הדומות בהיקפן. התאמת הבגדים למבנה הגוף הזה, מומלץ שתתבצע בדגש על השגת איזון בין חלקו העליון של הגוף לחלקו התחתון. לזה ניתן להגיע על ידי הוספה של נפח לבגדים הנבחרים עבור פלג הגוף התחתון.

לדוגמה, שמלות או חולצות בגזרת מעטפת ומפתח בצורת V, בנוסף לשמלות בגזרה מתרחבת, שהחלק העליון שלהן הוא צמוד והחלק התחתון בעל נפח רב. גם חצאית בגזרת בלון, שכבות או בעלת קפלים, היא בחירה מעולה לבעלות גוף במבנה זה.

התאמת בגדים למבנה הגוף המלבני

כאשר מלבישים צורת גוף מלבנית, המאופיינת בצללית ישרה עם הצרה קלה בלבד במותן, המטרה היא ליצור עיקולים ולהוסיף מימד.

בחרו בפריטים המעצימים את קו המותניים, כמו חולצות ושמלות עם חגורות, וביגוד בעל מותניים גבוהים, כדי להוסיף צורה וליצור אשליה של קימורים. שמלות מעטפת, בלייזרים מצוידים וחולצות עם אווריריות או דיטיילים במותניים, יכולים גם הם לעזור להגדיר את אזור המותן. שחקו עם קווי מכפלת אסימטריים או דוגמאות שונות, כדי להוסיף עניין ויזואלי וליצור מראה מאוזן ומחמיא יותר, לנשים בעלות מבנה הגוף המלבני.

איך להתאים בגדים- מבנה גוף תפוח

בעת הלבשת גוף בצורת תפוח, המאופיין בחלק האמצעי מלא ובגפיים דקות יותר, המפתח הוא להרחיק את תשומת הלב מהמותניים וליצור איזון.

בחרו בחלקים המדגישים את החזה והרגליים, תוך מתן מבנה וצורה לפלג הגוף העליון. כך למשל, טוניקות ארוכות, חולצות או שמלות עם מחשופי וי, בגזרת אמפייר או מעטפת, הן בחירה מצוינת לבעלות גוף במבנה תפוח.

טיפים כלליים להתאמת לבוש

  1. היכרות עם הגוף והמידות שלך: קחי מדידות מדויקות של הגוף שלך והכירי את הפרופורציות הייחודיות לך. זה מה שיעזור לך לבחור סוגי בגדים שמתאימים היטב, כך שהם מחמיאים לגזרה שלך.
  2. בחירת בדים ואיכות הבגדים: השקיעי בבגדים איכותיים, העשויים מבדים טובים, שנופלים יפה על הגוף. בגדים איכותיים לא רק נראים טוב יותר, אלא גם מתוכננים נכון, כך שהם מחמיאים לגיזרה.
  3. שילוב אביזרים להשלמת הלוק: אביזרים כמו תכשיטים, צעיפים, חגורות ונעליים יכולים לשדרג כל הופעה. השתמשי באביזרים, כדי להדגיש את התכונות הטובות ביותר שלך וליצור מראה מגובש והרמוני.
  4. ביטחון עצמי ואהבה עצמית - המפתח ללוק מנצח: זכרי שהיופי האמיתי בא מבפנים. למדי את עצמך לאהוב את הגוף שלך ובחרי בגדים, שגורמים לך להרגיש בנוח ובטוח בעצמך. כשאת מרגישה טוב, זה משתקף בהופעה שלך.

מבנה גוף נשים- סיכום

צורות גוף שונות, דורשות ביגוד שונה. התאמת הלבוש למבנה הגוף היא מיומנות חשובה, לכל אישה שרוצה להרגיש יפה ובטוחה בעצמה. על ידי הבנת המאפיינים הייחודיים של הגוף שלך, תוך יישום הטיפים וההמלצות שלנו, תוכלי ליצור מלתחה מחמיאה ומלאת סטייל, שמבטאת את האישיות שלך.

אנחנו בגלר, מזמינים אתכן לבקר באתר שלנו ולחקור את הקולקציות המעוצבות בקפידה, המותאמות למגוון מבני גוף. מצאי את הפריטים המושלמים עבורך והרגישי את ההבדל, שהתאמת הלבוש יכולה לעשות, לביטחון העצמי ולסטייל האישי שלך.

תמיד תוכלי להתייעץ עם הצוות שלנו בטלפון 03-7793877.