News

בגדים ליום יום לנשים – מה ללבוש?

 טעם וסגנון הם עניין אישי מאד וברוב המקרים, גם עוברים שינויים והתאמות במשך החיים.

כאשר מדובר בבגדים, כמו באמנות – הבחירות שאישה עושה בנוגע למלתחה שלה, מביעות גם אמירה מסוימת, המעידה על אישיותה והעדפותיה של הלובשת – אף מעבר לטעמה בענייני צבע או בד.

התאמת מערכת לבוש יכולה לשמש להעברת מסר כזה או אחר, ויעידו על כך רבבות ספרי עיצוב והיסטוריה, סרטים, מוזיאונים, תערוכות, תצוגות, ירחוני עיצוב ובלוגי אופנה.

הדבר נכון לכל סגנון בגדים – קז'ואל, מחויט, אורבני נקי, או קיטשי ונוצץ.

לצד זאת, בבחירת בגדי נשים ליום יום, נכנסים שיקולים נוספים - לא פחות חשובים לתמונה:

נוחות, איכות, התאמה לאורח החיים ולשגרת היום-יום, פונקציונליות וגמישות המלתחה וגם קלות התחזוקה והניקוי של הבגדים לאחר לבישתם.

 

השפעות נוספות על בגדי קז'ואל לנשים

 כיום, ניתן לראות מגמה הולכת ומתרחבת של חיפוש אחר חיים נוחים ופשוטים יותר, במובן של השתחררות מחפצים ותהליכים המעמיסים סרבול ומורכבות על השגרה העמוסה ממילא של רובנו. לכך מתחברת גם המודעות לנושא הקיימות ואיכות הסביבה שצוברת תאוצה בשנים האחרונות בכל רחבי העולם.

דוגמאות טובות לכך הן ריבוי הבלוגים ומשפיעני הרשת העוסקים בשבחי אורח החיים המינימליסטי; בחירה ברכישת תוצרת מקומית המקדמת תמיכה בעסקים מקומיים והקטנת טביעת הרגל הפחמנית, והעדפת מעט פריטים איכותיים בעלי זמן חיים ארוך, על פני פריטים רבים וחד פעמיים.

נשים רבות מאמצות את המלתחה הבררנית, האיכותית, שבה כל פריט נבחר מתוך תשומת לב, כדרך נוספת להקל על החיים וגם להוסיף ערך והנאה לעיסוק בלבוש והופעה.

 

המלצות להרכבת מלתחה אישית

 לטובת אלו מביננו המבקשות לבנות לעצמן מלתחה מוקפדת, איכותית, שאינה מגבילה ותתאים לשימוש ביום עבודה, בשעות הפנאי, או ביציאה לבילוי בערב – הנה המדריך להרכבת מלתחה בסיסית:

  • מכנסיים וחצאיות:
    שלושה פריטים מהקטגוריה הזו, בגזרה נוחה ומחמיאה ובשלושה צבעים שונים, המתאימים לשילוב עם כמה צבעים אחרים - ישמשו בסיס טוב לכל תלבושת.
    עליהם ניתן להוסיף עוד שניים עד שלושה פריטים מאותה קטגוריה, לנשים שתרות אחר מבחר גדול יותר או המעוניינות להוסיף פריט או שניים ייחודיים ובולטים יותר.
  • חולצות וטופים:
    קצרות או ארוכות שרוול, חלקות או מודפסות – חמש עד שש חולצות בגוונים ניטרליים, או עם נגיעת צבע קלה – יענו על כל הצרכים. גם עליהן ניתן להוסיף פריט או שניים עם מעט אקסטרה אדג'.
  • שמלות:
    שתי שמלות שמתאימות למבנה הגוף – לפחות אחת מהן בצבע ניטרלי כגון שחור, אפור, כחול דנים, כחול כהה, או קשת גוני החום, יכולות ליצור עושר רב של מראות שונים מאד בעזרת תוספות ושינויים כגון איפור ותסרוקת, נעליים, תכשיטים, צעיפים ושאר אביזרים.

בוטיק GALLER – לשוחרות המלתחה הנשית העדכנית, המחמיאה והאיכותית

 שמי נועה גלר ואני מאמינה שבגד צריך לשרת היטב את הלובשת אותו לאורך כל שעות היום.

 

בגדים העונים על ההגדרה הפשוטה לכאורה הזאת, צריכים להיות:

  • עשויים בצורה איכותית:
    מחומרי גלם משובחים, מבדים נושמים ונעימים למגע, הזורמים בנינוחות עם הקווים הטבעיים של הגוף, עמידים בכביסות ואינם דורשים טיפול מיוחד לאחר כל לבישה.
  • נוחים בכל מצב:
    בישיבה, בעמידה ובתנועה.
  • מתאימים לכמה שילובים:
    מאפשרים יצירת מגוון רחב של הופעות גם במסגרת מלתחה המורכבת ממספר פריטים מצומצם.
  • ניתנים להתאמה לשעות היום או הערב:
    למעבר קליל בין סצנות שונות: עבודה, בית, בילוי, או אירוע.

 

התפיסה הזו היא שמנחה אותי בעיצוב וביצירה של כל בגד. אני מקפידה על ייצור איכותי תוך שימת לב דקדקנית גם לפרטים הקטנים.

כל הייצור נעשה באופן מקומי ובכמויות קטנות ומאפשר לך להתאים לעצמך מלתחה המשאירה מקום לאמירה אישית ומקורית וגם כזו שתשרת אותך נאמנה לאורך זמן.

את כל הבגדים והאביזרים ניתן לרכוש בחנות האונליין בצורה מאובטחת, קלילה ונוחה עם משלוח עד הבית או בדואר רשום, או לבוא, לגעת ולמדוד את הבגד בבוטיק הנמצא בתל אביב.

כל קנייה ניתן להחליף או להחזיר בהתאם למדיניות ההחלפות וההחזרות.

אני מזמינה אותך לגלות כיצד ניתן לבנות את קולקציית הבגדים הייחודית לך, מבלי להתפשר על איכות, על אסתטיקה, או על נוחות.

 

ניתן ליצור קשר ב:

טלפון:   03-779-3877

אימייל:  choopa.g@gmail.com

פנייה בעמוד "צור קשר" באתר

 

או, לבוא לבקר אותנו בבוטיק ברח' אלקלעי 5 (מתחם בזל), תל אביב

בימים א-ה בין 10:00-16:00

בימי שישי וערבי חג בין 10:00-15:00