News

דברים שלא ידעת על קולקציית הפלאס-סייז החדשה שלנו

חולצת רוזה מוזהבת
 האמת היא שלעצב בגדים במידות גדולות זה חתיכת כאב ראש. זה כמובן נאמר בהומור. טוב, חצי הומור. למה? או. שמחה ששאלתן. נתחיל בטרמינולוגיה – מידות גדולות? הרי מדובר במידות ממוצעות לגמרי. פלאס סייז? אותו דבר רק באנגלית לא הופך את זה לנכון יותר. לנשים אמיתיות? מה זה בכלל אומר, ששאר הנשים הן דמויות מנגה? הנה לכן כבר חצי מיגרנה :)
אבל יש עוד – לנסות לתרגם טרנדים עדכניים באופן חינני זאת משימה כמעט בלתי אפשרית, קו
המותן מאתגר יותר מהשלום במזרח התיכון, לכו תתאימו גזרות כשאצל כל אישה המשקל מרוכז באזור שונה של הגוף ויש את הסיבה התדמיתית-שיווקית שעליה כבר נשפכו תועפות של מילים חכמות יותר ופחות.
אז למה בכל זאת אני מייצרת בגדים במידות 46-48 כבר שתי עונות? קודם כל, כי אני לא אוהבת מסגרות והגדרות, אני פשוט מעצבת בגדים שאני מאמינה שהם יפים ויכולים להתאים לכל אחת (ולודה הדוגמנית המהממת שלנו מוכיחה את זה היטב).
במקום להיתקע בקשיים ובתרגומים של הקיים, החלטתי לא לשנות על מנת להתאים אלא להשתמש בקיים, לא לעשות הפרדה פשוט כי אין בה צורך. האג'נדה הייתה שם תמיד – ליצור בגדים לבישים ונוחים ולהאמין שלא נולד הבגד ששווה להכניס בשבילו את הבטן. והנה עבר לו הכאב ראש ונולדה לה (עוד) קולקציה שנוצרה באמת מהלב.

לקולקציה המלאה