News

התאמת צבעים לפי גוון עור – כל הפרטים

אומרים שבגד יכול לשנות את המראה של האדם. אין ספק כי זה נכון, אך כדי שזה יקרה, צריך לבחור את הבגדים בצורה מדויקת. נשים רבות חושבות ששילוב הבגדים בין הצבעים הוא זה שיכריע את הלוק הכללי. ברור לכולם כי שילוב בגדים נכון מקפיץ את המראה, אך לפני כן יש להתייחס לעוד פרטים. אחד הדברים שכדאי שתשימי עליהם דגש בפעם הבאה שאת רוכשת בגדים חדשים, הוא תת גוון עור. כן, העור שלך הוא חלק בלתי נפרד מההחלטה אילו בגדים יתאימו לך ואילו בגדים כדאי שיישארו בחנות. בחירת גווני הבגדים הנכונים לגווני עור שונים יכולה להיות משימה לא קלה, אך תשדרג את המראה שלך. איך בודקים את גוון העור? מהם הצבעים המתאימים לכל גוון? והיכן כדאי לרכוש בגדים איכותיים? כל התשובות מיד. 

 

תת גוון העור – למה זה כל כך חשוב?

העולם מלא בצבעים, לכן חנויות הבגדים ואתרי האופנה מציעים פריטים בשלל רחב של גוונים. אין פלא שמסע קניות יכול להיות מבלבל, בייחוד מבחינת הצבעים. שאלות כמו איזה צבע בגד ים מתאים לבהירות? האם כדאי לי לבחור בצבעי פסטל או צבעים כהים יותר? נשאלות כל הזמן על ידי נשים רבות. בקנייה בחנות ניתן לנסות פריטים לפני הקנייה. אך אם את רוצה להיות יותר ממוקדת במסע הקניות בחנויות או באתרי האינטרנט, כדאי שתכירי את עצמך עם כמה כללים בסיסיים. כלומר, השלב הראשון והמשמעותי ביותר הוא כמובן בדיקת גוון העור שלך. מידע זה לא יעזור לך רק בבחירת בגדים בצבעים מתאימים אלא גם בתחומים נוספים, כמו תחום הקוסמטיקה. כך למשל התאמת אודם לגוון העור. 

 

איך אפשר לבדוק את גוון העור? 

כדי לעזור לך לזהות את הצבעים הטובים ביותר עבור גוון העור שלך תצטרכי לקבוע אם לעור שלך יש תת גוון חם, קריר או ניטרלי. מבט מהיר על הזרוע שלך יגלה לך את הסוד. אם הוורידים על פרק כף היד שלך יותר כחולים מאשר ירוקים, יש לך עור בגוון קריר. אם הם ירוקים יותר, העור שלך בעל גוון חם. אם קשה לדעת,ניחנת בגוון עור ניטרלי.

 

בחירת הצבעים המתאימים – המדריך המלא

הנה מדריך קצר שיעזור לך להתאים את צבע הבגד לגוון עורך: 

  • גוון עור קריר – אם גוון העור שלך קריר, כדאי שתבחרי בצבעים כהים יותר כמו אפור, חום, בורדו, ירוק בקבוק וגוונים נועזים יותר של כחול. כל הצבעים הללו יעבדו היטב מכיוון שהם מנוגדים לגוון העור שלך. אנשים עם גוונים קרירים נראים נהדר בצבעים סגולים, ירוקים, אפור פחם וכחול עמוק. כדאי להימנע מגוונים רכים, פסטליים או צבעים בהירים. במקום לבן, בז' בהיר או אבן, בחרי בגוונים עשירים יותר כמו חול, קאמל, או חאקי.
  • גוון עור חם – אם יש לך גוון עור צהבהב או צבע עור זית, את במקום הנכון במדריך. צבע עור חום משתלב נהדר עם בגדים בצבעי אדמה, כמו חום, אדום וירוק. ניתן לשלב גם בגדים בגוונים פסטליים כמו אפרסק, ירקרק, או טורקיז. אך, כדאי להיזהר מבגדים בגוונים כהים. 
  • גוון עור ניטרלי – אם קשה לך לדעת אם הוורידים שלך ירוקים או כחולים, כנראה שגוון העור שלך הוא ניטרלי. גוון עור ניטרלי יכול להשתלב בקלות עם כל הצבעים עזים ובהירים גם יחד, למעט צבע צהוב. אבל, חשוב לא לשכוח לשלב את הבגדים בצורה מדויקת. 

 

גילית מהו גוון העור שלך? מצוין! עכשיו, את מוכנה לצאת לדרך ולרכוש פריטים איכותיים, מלאי סטייל שיתאימו לך ולגוון עורך בצורה מושלמת. זה לא משנה אם יש לך צבע עור מוקה או ניטרלי, מותג האופנה Galler , מביא משב רוח רענן לשוק האופנה בישראל. כל הייצור נעשה באופן מקומי ובכמויות קטנות ומאפשר לך להתאים לעצמך מלתחה המשאירה מקום לאמירה אישית שתשרת אותך נאמנה לאורך זמן. את כל הבגדים והאביזרים ניתן לרכוש בחנות האונליין בצורה מאובטחת או להגיע לבוטיק שלנו בתל אביב. אצלנו אין פשרות על איכות, אסתטיקה ונוחות. לפרטים נוספים התקשרי עוד היום לטלפון 03-7793877 או לחצי כאן