News

איך להתלבש בסטייל - טיפים שיעזרו לך להתלבש יפה

מי מאיתנו לא אוהבת להיראות טוב? כולנו רוצות להתלבש בסטייל מחמיא שיגרום לנו לחוש במיטבנו. לבוש יפה משפיע באופן מובהק על איך שאנחנו תופסות את עצמנו ובהתאם לכך - גם על איך שאחרים רואים אותנו. זה לא סוד שהמראה החיצוני שלנו הוא כרטיס הביקור שאנו מציגות לעולם. לכן את המדריך שלפניכן, בחרנו להקדיש לסקירת כמה סגנונות שיעזרו לכן להגיע ללוק המושלם, ובו נדגים לכן איך להתלבש בסטייל נשים הורס ומסובב ראשים. שנתחיל?

 

איך לדעת להתלבש יפה?

אף שאופנה היא לחלוטין עניין של טעם סובייקטיבי, הדבר החשוב ביותר עבור מי שרוצה להתלבש בסטייל נשים מחמיא שידגיש את מה שאנחנו אוהבות בעצמנו ויצניע את מה שפחות - הוא לדעת לבחור בגדים בהתאמה למבנה הגוף שלנו. החוכמה היא לדעת להתאים את גזרת הבגד שאנו לובשות לגזרת הגוף שלנו וזוהי תורה שלמה בפני עצמה.

 

איך להתלבש מגניב גם בסתיו וגם באביב?

מי שרוצה להיראות במיטבה בכל עונה, צריכה לדעת לשחק עם הצבעים במלתחה שלה בצורה נכונה. גם אם אתן אוהבות להתלבש בסגנון מקורי עם אמירה, חשוב לשים לב לשילובי הצבעים שאתן בוחרות כדי שהתוצאה תהיה סבירה. למשל, שילוב בין מכנס אדום וחולצה ירוקה עלול לגרום לכן להיראות כמו רמזור או אבטיח. לכן עדיף לכוון לצבעים שיתאימו זה לזה. כלל האצבע בהקשר זה הוא ללכת על חולצות בהירות עם חצאית או מכנס כהים וההיפך כדי להגיע למראה מעניין אך מחמיא. 

 

ממשעמם למהמם: איך להתלבש בסטייל לבנות בעזרת התוספות הנכונות

הסוד ללבוש בסטייל מהמם לבנות טמון בבחירה בתוספות הנכונות. גם הבגד הסולידי והמשעמם ביותר, יכול להפוך בקלות לפיס עם סטייטמנט ייחודי, כשמצוותים אותו עם האקססוריז הנכונים.

זקוקות לרעיונות לאביזרים שישדרגו את המלתחה שלכן? קבלו כמה:

 

תכשיטים גבירותיי - תכשיטים!

אף שלחלקכן זה עשוי אולי להישמע כמובן מאליו, תכשיטים הם הדובדבן שבקצפת מבחינת המלתחה שלנו. שרשרות, עגילים, צמיד או טבעת – הם תוספת נהדרת שמשדרגת כל לוק באופן מיידי. אנחנו אוהבות תכשיטים במיוחד בגלל מגוון הסגנונות האדיר שקיים והוורסטיליות שלהם, שמאפשרת לכל אחת לבטא את הסטייל האישי שלה אך באותה מידה - גם לשחק איתו ולשנות אותו מקצה לקצה, בהתאם למצב הרוח שלה בכל יום נתון.

 

"זה רק אני הפאוץ' והחום של ישראל"

הוספת תיק מדליק או פאוץ' נחמד לאאוטפיט שבחרתן היא דרך נהדרת להוסיף ללוק הסופי שלכן טאץ' שיקי, נועז, שובב או אלגנטי במיוחד - כתלות בסגנון האקססורי הנבחר. תיקים ופאוצ'ים הם לפני הכל - אקססוריז פרקטיים מאוד, אבל הקסם האמיתי שלהם טמון בכך שגם אם אתן נאלצות "למחזר" וללבוש את אותו הבגד במשך יומיים ברציפות (אל דאגה - סודכן שמור עימנו!) - תוכלו לרענן ולשנות את הסטייל שלכן מקצה לקצה בקלות - פשוט על ידי החלפת התיק שאיתו אתן יוצאות מהבית. שווה, נכון?

 

נעליים - קונות מהר

למרות שנעליים הן בדרך הכלל הפריט האחרון שאנחנו שמות על עצמנו לפני שיוצאות מהבית, חשוב להקדיש לבחירתן את תשומת הלב הראויה. בחירת נעליים, סנדלים או מגפיים שלא מתאימות ללוק שלנו ביום מסוים, יכולה לחרב בקלות את המראה הסופי, באותה המידה שבחירה בנעליים בסגנון הנכון, יכולה לשדרג אותו בטירוף. לכן שווה להשקיע בקניית כמה זוגות נעליים סולידיות יחסית בגוון שמתאים לרוב סגנונות הלבוש - עבור הימים שבהן אתן קצרות בזמן ופחות פנויות להשקיע בהתאמת הנעליים לטוטאל לוק שלכן, ובנוסף - לרכוש כמה זוגות של נעליים מעניינות ומיוחדות יותר, כמו הסנדל ההורס הזה, שאיתן תוכלו לבטא את הייחודיות שלכן.

"סליחה, מה השעה?"

גם שעונים הם דוגמא מעולה לאקססורי שמשדרג את הסטייל פלאים. בין אם אתן הולכות על שעון עדין ודק או שעון עבה עם נוכחות, ובין אם תבחרו בשעון ספורטיבי או אלגנטי, מובטח לכן שדרוג מיידי ללוק כל עוד תזכרו להתאים את בחירת השעון לסגנון הלבוש שלכן. 

 

כובע על הגובה

מכירות את השיר "לכובע שלי שלוש פינות"? למרות שטרם פגשנו בכובע זה, אין ספק שכובעים סוגרים לנו את הפינה בכל הנוגע לשדרוג המלתחה. זה יכול להיות כובע "טמבל" צבעוני, כובע קש רחב שוליים ואפילו כובע גרב מקורי לימות החורף. כך או כך, תוספת של כובע יכולה לשדרג לחלוטין את ההופעה שלכן ולכן שווה להתחדש בכובעים מיוחדים לכל עונה בשנה. 

 

בשורה התחתונה

אם הגעתן עד כאן אתן בטח כבר יודעות מה עליכן לעשות כדי לשדרג את הסטייל שלכן לעונה הקרובה. מחפשות השראה ללוקים נוספים? זה הזמן לבקר בקטלוג שלנו ולקבל רעיונות הורסים.

קפצו לבקר אותנו!