News

איך למצוא את הסטייל שלי? המדריך המלא

נמאס לכן לעמוד מול הארון העולה על גדותיו ולהתאמץ למצוא משהו ללבוש? האם אתן מוצאות את עצמכן מנסות להתעדכן בטרנדים אופנתיים כל הזמן? שואלות את עצמכן בכל יום איזה סגנון לבוש מתאים לי? מאמר זה יסייע לכן בתהליך גילוי הסגנון הייחודי שלכן, יספק רעיונות לשילוב בגדים בצורה יעילה ובניית מלתחה שמייצגת אתכן באמת.

מהו סגנון אישי באופנה?

הסגנון האישי באופנה לא מדבר על חיקוי מראה של אדם אחר או היצמדות לטרנדים אופנתיים, אלא, הוא מספר סיפור על האדם. ניתן לומר כי הסגנון האישי נוצר על ידי בחירת פריטי לבוש המתאימים לטעם האישי של האדם, ומשקף את האופן שבו הוא רואה את עצמו. זו דרך להביע יצירתיות ולהתמודד עם עולם האופנה המשתנה. על פי תחושה אישית, אפשר לשלב בגדים קלאסיים וחדשים ובכך ליצור מראה מעניין המבטא את הייחודיות של האדם. כיום, אפשרויות האופנה רבות ומגוונות, כך שכל אחד יכול לצאת למסע ליצירת סגנון אישי ייחודי משלו.

איך לדעת מה הסטייל שלי?

מציאת הסטייל בלבוש הוא תהליך אישי שמשקף את טעמכן האישי תוך התחשבות בצרכים ובנוחות. הנה מספר טיפים שיוכלו לעזור לכן למצוא את הסטייל שלכן:
  • מודעות עצמית - הצעד הראשון במציאת הסגנון האישי הוא להבין את עצמכן טוב יותר. הקדישו רגע לחשוב על טעמכן וסגנון החיים שלכן. אילו צבעים אתן אוהבות? אילו סוגי בגדים גורמים לכן להרגיש נוח? חשבו על הפעילויות שאתן עוסקות בהן מדי יום וכיצד הבגדים שלכן יכולים להשתלב בפעילויות אלו. מודעות עצמית תעזור לכן להגדיר את הסגנון האישי שלכן.
  • חקר והשראה - לאחר שתבינו את ההעדפות שלכן, הגיע הזמן לחקור סגנונות שונים. אל תפחדו לצאת מאזור הנוחות ולנסות סטייל חדש. בקרו בבלוגי אופנה, אתרי אינטרנט ופלטפורמות מדיה חברתית ושימו לב לפריטי לבוש שמושכים את עיניכן. ניתן לעקוב אחר אייקוני אופנה או לחקור תקופות אופנה שונות שמעניינות אתכן. על ידי זיהוי מקורות השראה אלו, תוכלו להגדיר את האלמנטים המרכיבים את הסגנון האישי שלכן. 
  • מרכיבי מפתח - במהלך החקר, שימו לב לצבעים, להדפסים ולטקסטורות. האם אתן מעדיפות צבעים עזים או שאתן אוהבות גוונים רכים וניטרליים? התנסו בשילובים שונים ואל תפחדו לערבב ולהתאים חלקים שונים. על ידי ניסוי עם סגנונות שונים, תוכלו לצמצם בהדרגה את מה שמתאים לכן באמת.

הבנת סוגי גוף והתאמה לאופנה

כדי לשפר את הסגנון האישי, חשוב להבין את מבנה הגוף שלכן ולהתלבש בהתאם. לכל מבנה גוף תכונות ייחודיות כך שחשוב למצוא את פריטי הלבוש המתאימים. הנה מספר טיפים:
  • זיהוי מבנה הגוף - רגע לפני שאתן בוחרות פריטי לבוש, בדקו מהו מבנה הגוף שלכן. הבנת מבנה הגוף תעזור לכן לבחור בגדים שידגישו את התכונות הטובות ביותר וייצרו פרופורציות מאוזנות. חפשו טיפים ומדריכים המותאמים במיוחד למבנה גופכן. 
  • לבוש למבנה הגוף - לאחר שזיהיתן את מבנה גופכן, למדו כיצד סגנונות לבוש שונים יכולים להחמיא לגזרה שלכן. התנסו עם גזרות ובדים שונים כדי למצוא את פריטי הלבוש המתאימים לכן. כך למשל, אם מבנה גופכן בצורת אגס, כדאי לבחור בחצאיות בקו A או במכנסיים רחבים כדי לאזן את הפרופורציות.
  • התייעצות עם אנשי מקצוע - אם אתן מרגישות מוצפות במידע או לא בטוחות לגבי לבוש שיחמיא למבנה גופכן, כדאי לשקול לפנות לייעוץ מקצועי. סטייליסט או מומחה לאופנה יוכלו לספק לכן הדרכה והמלצות בהתאמה אישית על סמך מבנה הגוף והסגנון הייחודי שלכן. המומחיות שלהם תעזור לכן לקבל החלטות מושכלות ולחסוך זמן וכסף בטווח הארוך.

בניית ארון בגדים רב תכליתי

ארון בגדים רב-תכליתי חשוב בשמירה על סגנון אישי מגובש ופונקציונלי. המלתחה שלכן צריכה להיות מורכבת מפריטי לבוש שניתן לערבב ולהתאים כדי ליצור אאוטפיטים לאירועים שונים.
  • השקעה בפריטי לבוש - כאשר אתן רוכשות בגדים, חשוב להשקיע בפריטי לבוש נצחיים המבטיחים בסיס איתן למלתחה שלכן. פריטים אלה עשויים לכלול ג'ינס מחמיא, חולצה לבנה מכופתרת, בלייזר רב תכליתי, שמלה שחורה ונעליים נוחות. ניתן לשלב את פריטי הלבוש הללו בדרכים שונות כדי ליצור מגוון של אאוטפיטים. 
  • איך לשלב בגדים? שילוב בגדים בצורה יעילה היא מיומנות המאפשרת לכן למקסם את המלתחה וליצור אינספור אפשרויות לבוש. התנסו בשילובי צבעים שונים, טכניקות שכבות ואביזרים כדי ליצור מראה ייחודי ומסוגנן. אל תפחדו לצאת מחוקי האופנה המסורתיים ולהוסיף את הנגיעות האישיות שלכן לכל אאוטפיט.
  • שילוב טרנדים חדשים - למרות שחשוב להישאר נאמנים לסגנון האישי, שילוב טרנדים חדשים יכול לשמור על המראה שלכן רענן. הישארו מעודכנות בטרנדים אופנתיים אך אל תרגישו לחץ לעקוב אחריהם באופן עיוור. בחרו טרנדים שמתיישרים עם הסגנון האישי שלכן ושלבו אותם בצורה שמרגישה לכן אותנטית.
  • שמרו על הסגנון האישי - לאחר שמצאתן את הסגנון האישי, חשוב מאוד להיצמד אליו. זכרו שסגנון אישי הוא סובייקטיבי, על כן, מה שהכי חשוב הוא איך אתן מרגישות בבגדים שלכן. אל תתנו לסטריאוטיפים אופנתיים או לשיפוט לעכב אתכן מלהביע את עצמכן. 

מציאת הסגנון האישי היא מסע מתמשך של גילוי עצמי, ניסוי וטעיה. על ידי הבנת ההעדפות, חקר סגנונות שונים ובניית מלתחה ורסטילית, תוכלו לפתח סטייל אישי המייצג אתכן באמת. אם אתן מחפשות פריטים קלאסיים שיהפכו את המראה שלכן למסוגנן, הגעתן למקום הנכון. גלר, מותג אופנה בעיצוב כחול לבן של המעצבת נועה גלר, מביא משב רוח רענן לשוק האופנה בישראל. אנו גאים להציע אופנה המשלבת סגנון ופונקציונליות, אשר תעזור לכן להיראות ולהרגיש מלאות בטחון בכל מקום. אנו מזמינים אתכן להגיע לסניף או לחקור את הקולקציה המשובחת של גלר באתר האינטרנט שלנו.נשמח לעמוד לשירותכן בכל שאלה או התייעצות בטלפון 03-7793877 או במייל: choopa.g@gmail.com . לפרטים נוספים לחצו כאן