News

איך להתלבש לעבודה: המדריך המלא

בחירת הלבוש משקפת את סגנון החיים, המקצועיות ואת הביטוי האישי שאתן מגיעות איתו בכל בוקר לעבודה. לבוש נכון ומחמיא יכול להבטיח שתרגישו מלאות בטחון במראה שלכן. מאמר זה יציע טיפים חשובים כיצד להתלבש לעבודה ויספק רעיונות שונים שיתנו לכן השראה ללבוש משרדי.

איך להתלבש לעבודה במשרד? טיפים חשובים

אם אתן שואלות "איך להתלבש בסטייל לעבודה" - הכלל הראשון הוא למצוא את האיזון הנכון בין מקצועיות לסגנון אישי. הנה מספר טיפים כלליים שיעזרו לכן להתלבש נכון מחמיא לעבודה משרדית:
  • בחרו ביגוד שמתאים היטב ומחמיא למבנה הגוף שלכן - לבוש נכון יכול לעשות פלאים למראה ולביטחון העצמי. קחו את הזמן כדי למצוא פריטים שמחמיאים למבנה הגוף ומדגישים את התכונות הטובות ביותר שלכן. שימו לב כי לבוש צמוד מדי יכול להפריע ולהגביל את התנועה, בעוד שלבוש רחב מדי יכול להראות מרושל. בין אם מדובר בשמלות מחויטות, מכנסיים או בלייזרים אלגנטיים, השקעה בבגדים שמתאימים לכן בצורה מושלמת היא דרך בטוחה לשפר את המראה שלכן. 
  • אל תוותרו על הנוחות - לצד הסגנון של הבגד, חשוב לבחור פריטים שאתן מרגישות בהן נוח. אל תשכחו שאתן עומדות ללבוש את הבגדים שעות ארוכות, כך שחשוב שתרגישו נינוחות בתוכם. 
  • השקיעו בפריטים קלאסיים ונצחיים - השקעה בבגדים קלאסיים ונצחיים היא תמיד בחירה נבונה. ניתן לערבב ולהתאים בקלות את הפריטים המגוונים הללו, כך שתוכלו ליצור אאוטפיטים שונים ללא מאמץ. בלייזר מחויט, חולצה לבנה וחצאית עיפרון מחויטת הם דוגמאות לפריטים נצחיים שלעולם לא ייצאו מהאופנה.
  • התלבשו בהתאם לקוד הלבוש של החברה - לכל אישה יש סגנון ייחודי משלה, אך, חשוב מאוד להקפיד גם על קוד הלבוש של החברה. כדאי לבחור בחצאיות ושמלות בעלות אורך ומחשוף מתאימים כדי לשמור על מקצועיות. זכרו כי לבוש מתאים לא רק מראה כבוד למקום העבודה אלא גם עוזר ליצור רושם חיובי.

מה ללבוש לעבודה - טיפים מנצחים

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לבוש מקצועי לא חייב להיות משעמם! עקבו אחר הטיפים הבאים כדי להוסיף סגנון אישי לאאוטפיט שלכן:

  • שלבו נקודות צבע או דוגמאות - תוך שמירה על מקצועיות, אל תפחדו לשלב צבע או דוגמאות עדינות באאוטפיטים שלכן. צבעים ניטרליים הם בדרך כלל בחירה בטוחה, אך אל תימנעו משילוב של נקודות צבע עדינות או הדפסים כדי להוסיף סגנון אישי לאאוטפיטים שלכן. 
  • התנסו עם בדים בעלי מרקם או גזרות מעניינות - התנסו בבדים בעלי מרקם או צלליות מעניינות כדי להוסיף עניין לאאוטפיט שלכן. אלמנטים שונים יוכלו להוסיף עומק ואינדיבידואליות ללבוש המקצועי שלכן.
  • בחרו הנעלה מתאימה - הנעלה מתאימה חיונית להשלמת המראה המשרדי שלכן. בחרו בנעליים נוחות ומתאימות לסביבה המקצועית. כדאי להימנע מנעליים יומיומית או נוצצות מדי, שכן הן עלולות לגרוע מהתדמית המקצועית שלכן.
  • הוסיפו פריטים עם נוכחות - כדי להוסיף סגנון אישי למראה שלכן, כדאי להוסיף אקססוריז ייחודיים. שרשרת דומיננטית, תיק אלגנטי או זוג נעליים ייחודי יכולים להרים את המראה ולגרום לכן להתבלט. יחד עם זאת, זכרו ליצור איזון בין הסגנון שלכן לבין שמירה על רמת המקצועיות המתאימה.

מה ללבוש בקיץ למשרד?

כשהקיץ מתקרב והטמפרטורות עולות, בחירת לבוש לעבודה יכולה להיות מאתגרת. הנה מספר טיפים ללבוש משרדי לקיץ:

  • בחרו בדים נושמים - במזג אוויר חם, כדאי לבחור בגדים עשויים בדים נושמים, כמו כותנה או פשתן. חומרים אלו מאפשרים זרימת אוויר ושומרים על הקור לאורך כל היום. 
  • בחרו צבעים בהירים יותר - כדאי לבחור בצבעים בהירים, מכיוון שהם משקפים את אור השמש ועוזרים לכן להרגיש רענן ונוח.
  • בחר נעלי קיץ מתאימות - החליפו את הנעליים סגורות להנעלה המתאימה לקיץ, כמו כפכפים מיוחדים, סנדלי עקב וכדומה. חשוב לוודא כי סוג הנעל מתאימה לקוד הלבוש במשרד ושומרת על המראה שלכן מקצועי ומלוטש. בחרו נעל נוחה שלא תפריע לנוחות או לניידות שלכן. 
  • צרו אאוטפיטים מקצועיים - כדי לשמור על מקצועיות, שלבו חולצות אווריריות עם חצאיות עד הברכיים או שמלות מחויטות מבדים נושמים. חברו את פריטי הלבוש עם אקססוריז שונים והנעלה קיצית אופנתית.

לבוש נכון ומחמיא לעבודה יגרום לכן להרגיש טוב בכל מקום אליו תגיעו. חשוב להגיע לאיזון המושלם בין מקצועיות לסגנון אישי. אם אתן מחפשות פריטים קלאסיים שיהפכו את המראה שלכן למסוגנן, הגעתן למקום הנכון. גלר, מותג אופנה בעיצוב כחול לבן של המעצבת נועה גלר, מביא משב רוח רענן לשוק האופנה בישראל. אנו גאים להציע אופנה המשלבת סגנון ופונקציונליות, אשר תעזור לכן להיראות ולהרגיש מלאות בטחון במקום העבודה. אנו מזמינים אתכן להגיע לסניף או לחקור את הקולקציה המשובחת של גלר באתר האינטרנט שלנו.נשמח לעמוד לשירותכן בכל שאלה או התייעצות בטלפון 03-7793877 או במייל: choopa.g@gmail.com . לפרטים נוספים לחצו כאן